13 Aralık 2015 Pazar

Bursa Blogger 2015 Kış Masalı Etkinliği " Ne giydim ve Detaylar"

Merhaba,

Bugünkü postumda benim için ilk olan bir etkinliğin detaylarından ve ne giydiğimden bahsedeceğim sizlere:)

"Bursa Blogger Kış Masalı Etkinliği" benim için bir ilk oldu ve çokta güzel bir deneyim oldu:) Bu güzel organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ederim ama Serap KAHRAMAN ve Zeynep OTURGAN AYRAL'a özel teşekkürlerimi iletiyorum. Onlar etkinliğimizin mimarları ve gerçekten böylesine güzel bir etkinlik için çok çaba harcadılar. Beni de davet ettikleri için ayrıca teşekkür ederim çünkü çok keyifli bir etkinlikti ve ayrıca daha önce tanışmadığım birçok markayla tanışmamı sağladı.

Ben bu etkinlik için ne giymeyi tercih ettim peki? Takip edenler zaten biliyorlar sol ayağım bağ kopmasından dolayı alçıdaydı ve yeni çıktı alçıdan, dolayısıyla şu dönemde topuklu ayakkabı giyemiyorum:) Bu yüzden bootie giymeyi tercih ettim. Bu sene dantellerin ne kadar moda olduğunu sanırım hepimiz biliyoruz. Bu sezon Zara'dan aldığım uzun dantel eteğimi ve yine Zara'dan geçen sezon aldığım kazağımı giymeyi tercih ettim. Saçlarımı ise genelde açık ve dalgalı kullandığım için, bu özel günde bir değişiklik yapmak istedim ve düz fönle at kuyruğu yaptırdım ,bir de uzun püskül detaylı küpelerimi taktım, umarım beğenmişsinizdir:)



Kazak & Dantel etek: Zara
Booties: Chloe -Beymen 

Ve Makyajım:






Böyle etkinliklerin en güzel yanlarından biri de yeni tanıştığınız çok tatlı insanlar :)


Olay TV'ye ayrıca "Benim Şehrim Programı'nda" etkinliğimize yer verdiği için teşekkür ederiz....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder