22 Eylül 2015 Salı

Cennet Kaş'dan Merhaba

Merhaba, Yaz bitmeden Kaş tatilinde yaptığımız birkaç çekimi bloğa eklemek için sanırım biraz daha acele etmem gerekiyor, zira hava bugün yağmurlu, sonbahar yüzünü göstermeye başladı.

Tatilde genellikle rahat şeyler giymeyi tercih ediyorum, Kaş'ın ruhuna da bu yakışır sanırım:)Eğer merak edenler olursa, Kaş ile ilgili de bir post hazırlayabilirim .İnstagramdan veya buradan yorum bırakabilirsiniz:)

Beyaz, alt&üst takım bir kombin tercihim oldu bir Kaş akşamı için:) Bu takımı Oysho'dan aldım, birkaç takım daha gözüme çarpmıştı, hatta hepsini alabilirdim:) Oysho çok sevdiğim bir marka, alışverişe çıktıysam mutlaka uğruyorum ve her seferinde farklı bir şeyler bulabiliyorum.Bu takımı gördüğümde de hemen benim olmalı demiştim, yaz akşamları için farklı alternatifler ve rahatlık arıyorsanız Oysha'ya mutlaka uğrayın:) Yanık ten ve beyazın uyumunu da sanırım göz ardı edemezdik:)

Umarım siz de bu kombini benim gibi çok seversiniz,Sizi seviyorum... Sevgiler...

I want to say hello from Kaş, with my top&shorts from Oysho. If you are looking for a comfortable outfit for a summer night, you need to stop by Oysho. And if you want me to write a post about Kaş (a touristic county in Antalya-Turkey) you can may write a comment under this post or on instagram.

Love u, kisses..

















Alt & üst Takım - Top & Shorts : Oysho (New)

Kolye & Neclace : Park Bravo (New)

Sandals - Sandaletler : Hotiç (New) -
Sandaletleri Şu an Hotiç mağazalarında indirimli yaz sezonu ürünlerinde bulabilirsiniz !

İnstagram ve Snapchatten beni jelllythepop kullanıcı adıyla takip edebilirsiniz &
Follow me on instagram and Snapchat with a username Jellythepop

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder