8 Temmuz 2015 Çarşamba

White Dress

Merhaba,
Uzun süre beklenen yaz nihayet geldi.
Ben de size yaza yakışır bir postla merhaba demek istedim:)
 Snapchatten de takip edenler bilir,haftasonları yakın olduğu için , (her haftasonu olmasa da, 2 haftada bir) yazlığa kaçmaya çalışıyoruz. Şehirden 2 gün bile uzaklaşmak insana huzur veriyor ve ruhen de kesinlikle dinlendiriyor. Eee, "iyi gelmez mi hiç deniz havası ?":)  Şöyle bir uzanıyorsunuz kumsala, denizin kokusunu içinize çekip, dalgaların sesiyle de rahatlıyor ruhunuz, strese birebir:) Büyük şehirin koşuşturmasına öyle bir kaptırıyoruz ki kendimizi , yazın haftasonu kaçamakları iyi geliyor bu yüzden:)

İşte şimdi tam da bu yaz kaçamaklarına uygun bir post hazırladım sizler için. Ben saç aksesuarlarını gerçekten çok seviyorum, burada da çiçekli bir saç bandı kullandım:) Özellikle de sahilde çok kullanıyorum. İlerleyen günlerde instagramdan da takip ediyorsanız, beni tatilde bol bol saç aksesuarları ile göreceksinizdir. Siz de plajda gözler benim üzerimde olsun diyorsanız, saç bantlarıyla işe başlayabilirsiniz:)

Yazın salaş elbiseler ve sandaletler de hepimizin vazgeçilmezleri oldu sanırım.Her ne kadar bu sezon terlikler sandaletlerin yerini alsa da, elbiselerimizi sandaletlerle kombinlemek kaçınılmaz :) Haftaiçi işimden dolayı salaş elbiseler, sandalet, renkli bodyler giyemediğimden, haftasonu kombinlerim çok daha benmişim gibi:)

Ben bu çekimi çok sevdim, umarım siz de beğenirsiniz:) Beni instagramdan ve snapchatten de jellythepop kullanıcı adıyla takip etmeyi unutmayın.Bundan sonra fırsat buldukça kullanıp memnun kaldığım ürünleri de sizlerle paylaşmaya çalışacağım:) Hepinizi seviyorum, mutlu yazlar ....















Saç Aksesuarı & Hair Accessories - Primark

Elbise & Dress - MillabyTrendyol

Sandaletler & Sandals - Twist 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder