22 Şubat 2015 Pazar

Uzun kaban & Turuncu Bere

Merhaba,
Nihayet Bursa'da karlar eridi ve ev hapsi sona erdi. Bir Bursalı olarak ben böyle kar görmedim bu şehirde daha önce, adeta Uludağ'a döndü bu hafta Bursa:) Nihayet güneş bugün yüzünü gösterdi ve yazı ne kadar çok özlediğimi bir kez daha anladım sanırım. Karın da tadı ayrı tabii, içimizi açıyor heryer bembeyaz olunca:) Bu sefer karın hakkını verip hem kardan adam yaptık, hem de gece karda yürüyüşe çıktık.
Artık yaz gelsin dediğimiz bu günlerde, uzun kabanımla bir post hazırladım size. ParkBravo'nun indirimlerini mutlaka takip ediyorum ve her sezon olduğu gibi bu sezon da kabanlarına bayıldığımı söyleyebilirim.Eğer bir kaban arıyorsam ilk girdiğim mağaza.Uzun kabanlarla topuklu ayakkabıları kombinlemeyi de çok seviyorum; fakat bu kombinimde haftasonu olduğu için düz botlar tercih ettim.Turuncu beremle de tamamladım. Umarım beğenirsiniz:)









Bere-Bruise & Çanda-Shoulder Bag - Lacoste

Gözlükler & Sunnies - RayBan

Kaban & Coat - Park Bravo

Hırka & Cardigan - Park Bravo

Kolye & Necklace- H&M

Jeans - Stradivarius

Boots&Botlar - Elle 

Instagram: jellythepop


4 yorum:

  1. Merhaba, instagramdan takipteydim zaten :) Şimdi burdan da takipteyim, bana da beklerim ;) Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben de hem instagramdan, hem de bloğunuzu takipteyim, böyle faydalı bir bloğu nasıl kaçırırım :) sevgilerimle...

      Sil
  2. Cok begendim kabaninizi. Sizi zaten begeniyorum biliyorsunuz. İnstagramdan Savranmel adiyla takiptteim. Cooook yakismis 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) ben de sizi takipteyim, çok güzel pozitif bir enerjiniz var bu arada :)

      Sil