20 Ekim 2014 Pazartesi

Marmaris&Selimiye

Merhaba, Marmaris'de en sevdiğim yer Selimiye sanırım, sakin ve küçücük bir yer,deniz harika ve ben orada huzur buluyorum.

Hello, the place that i love the most in Marmaris is Selimiye i guess...







Pink top & Pembe üst - Polo Garage
Shoes&ayakkabılar - Nike airmax
Şapka&hat - Polo Garage 








Saç aksesuarları sanırım benim için yaratılmış, o kadar çok seviyorum ki, her türlü şapka ve aksesuarı kullanabilirim sanırım, burada kullandığım Accessorize , accessorize da bir çok çeşidini bulabilirsiniz.




Kesinlikle tavsiye edeceğim bir restaurant Selimiye'de Dantel Restaurant yemekler çok lezeetli ve sahipleri o kadar tatlı ki, yine gitsem yine orada yemek yerim.
If you goto Selimiye you should visit Dantel restaurant for delicious food and great service.



Son olarak Paprika da mutlaka haşhaşlı pasta yemenizi tavsiye ediyorum, çok lezzetli ve hafif,
Umarım Selimiye'ye yolunuz düşerse notlarım işinize yarar:)
 Sevgilerimle 

Bileklikler&bracelets - Accessorize 

Contact me : jellythepop3@gmail.com
Instagram: jellythepop

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder